Bestellen en verzenden van jouw bestelling bij Plafonddroogrek.nl

Bestellen en verzenden

Plafonddroogrek.nl heeft een ruim assortiment van artikelen. Het gehele assortiment is online te vinden in mijn webwinkel.

Ik blijf het assortiment uitbreiden, dus mis je iets of zou je iets graag terugzien in ons assortiment laat het dan vooral weten door een e-mail te sturen naar info@plafonddroogrek.nl of vul het contact formulier in.

Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product.

Als je een bestelling voor 15.00 uur plaatst, probeer ik deze, als alles op voorraad is, dezelfde dag nog te verzenden.
Bestellingen van na 15.00, worden de volgende werkdag verzonden. Op zaterdag probeer ik eveneens te verzenden, maar dat is niet altijd mogelijk.

Ik verzend bijna alles met Post.nl, brieven die zonder track&trace verzonden worden, worden meestal binnen 3 werkdagen bezorgd. De rest van de pakketten kun je via een track&trace volgen, de bezorging daarvan is meestal binnen 2 werkdagen. 

Alle droogrekken langer dan 170 cm verzend ik op dinsdag en donderdag met GLS, en de bezorging duurt meestal 1 à 2 werkdagen. Let bij het bestellen van deze lange rekken op dat GLS alleen doordeweeks bezorgt.

Deze rekken moeten naar een speciaal depot worden gebracht. Als ik dit elke dag zou doen, zouden de kosten hiervan moeten worden doorberekend in de verzendkosten. Door alleen op dinsdag en donderdag te verzenden, kan ik de kosten laag houden voor jou! 😊📦

Hou ook rekening mee dat de levertijden verschillen en dat er vertragingen kunnen zijn door steeds toeneming van onlineaankopen. De postdiensten moeten namelijk grotere volumes verwerken. Het kan daardoor iets langer duren voor je bestelling wordt geleverd.

Mocht jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen zijn, neem dan z.s.m. contact met mij op, zodat ik actie kan ondernemen. Ik kan meestal meer informatie over de zending zien dan jij in jouw track&trace.

Soms kan het voorkomen dat een pakket als bezorgd afgescand staat, maar dat je deze nog niet hebt ontvangen. Dit komt doordat niet alle bezorgers een scanapparaat met zich meekrijgen, dus het kan voorkomen dat het pakket soms nog onderweg is, dit duurt maximaal 2 dagen. Heb je jouw pakket na die 2 wachtdagen nog steeds niet ontvangen, neem contact met me op dan zal ik je een ontvangersverklaring opsturen om te tekenen. Als ik een, naar waarheid, ingevuld en ondertekend formulier terug heb ontvangen, kan ik een onderzoek starten bij de bezorgpartij, om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd.

Nog meer vragen die je kunt hebben bij een bestelling:

Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat jullie niet in het assortiment hebben, maar het merk verkopen jullie wel. Kan ik dat artikel ook bij jullie bestellen?
Ik kan altijd voor je informeren bij onze leverancier en het voor je mee bestellen.
Stuur een e-mail met je vraag naar info@plafonddroogrek.nl met informatie over het artikel of eventueel een foto/artikelnummer.

Ik wil graag een artikel bestellen, maar jullie hebben het niet op voorraad.
Komt dit weer terug op voorraad?

Ik doe me best om de voorraad zo compleet mogelijk te houden en de kans is groot dat dit artikel weer op voorraad komt. Ik ben afhankelijk van leveranciers en als hun een product niet op voorraad hebben, heb ik dat ook niet en kan het pas inkopen als het bij hun binnen is.
Wil je het echt zeker weten stuur dan even een e-mail naar info@plafonddroogrek.nl

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is, zal ik dit toepassen op je bestelling. Is je bestelling al wel verzonden, dan zal ik deze proberen terug te halen en aanpassen. (door je bestelling aan de deur te weigeren, kun je extra kosten voor annulering voorkomen)
Ik zal het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening/betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl of bel naar +31615379741
Geef aan wat je wilt wijzigen in de bestelling.
Als je bestelling nog niet is verzonden kan ik je bestelling voor je wijzigen.

Ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen, maar heb wel betaald. Wat moet ik nu doen?
Het kan gebeuren dat de bevestiging e-mail in je spam map staat, zo niet kun je een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl.
Dan zal ik de bevestiging e-mail opnieuw naar je sturen.

Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een paar direct leverbaar zijn en een paar niet.
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel gelijk verzonden?

Ik verzend je bestelling in een keer zodra alle artikelen leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen stuur dan even een e-mail naar info@plafonddroogrek.nl.
Het kan soms zijn dat hiervoor extra verzendkosten berekend worden.

Kan ik het product online bestellen en (betalen bij) afhalen?

Je kunt ook je bestelde producten ook afhalen bij mij op Aaraustraat 27 in Delft. Nadat je hebt besteld, zal ik binnen 24 uur contact met je opnemen voor een afhaalafspraak. Dit komt doordat ik mijn webshop vanuit huis run en niet altijd aanwezig ben. Heb je vooraf je bestelling betaald, dan bewaar ik deze 14 dagen. Mocht je nog niet betaald hebben en ik je niet bereiken door wat voor redenen dan ook, zal ik de bestelling binnen 7 dagen annuleren. Je bestelling wordt dus definitief als de betaling is gedaan.