Bestellen en verzenden

Plafonddroogreknl heeft een ruim assortiment van artikelen. Het gehele assortiment is online te vinden in mijn webwinkel.

Ik blijf het assortiment uitbreiden, dus mis je iets of zou je iets graag terugzien in ons assortiment laat het dan vooral weten door een e-mail te sturen naar info@plafonddroogrek.nl of vul het contact formulier in.

Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product.

Als je je bestelling vóór 18.00 uur plaatst , doe ik mij best om deze dezelfde dag nog te verzenden.
Ik streef er naar om levering binnen 48 uur (voor NL) en 72 uur (voor BE/DE) te realiseren.

Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat jullie niet in het assortiment hebben, maar het merk verkopen jullie wel. Kan ik dat artikel ook bij jullie bestellen?
Ik kan altijd voor je informeren bij onze leverancier en het voor je mee bestellen.
Stuur een e-mail met je vraag naar info@plafonddroogrek.nl met informatie over het artikel of eventueel een foto/artikelnummer.

Ik wil graag een artikel bestellen, maar jullie hebben het niet op voorraad.
Komt dit weer terug op voorraad?

Ik doe mij best om onze voorraad zo compleet mogelijk te houden en de kans is groot dat dit artikel weer op voorraad komt.
Wil je het echt zeker weten stuur dan even een e-mail naar info@plafonddroogrek.nl

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is zal ik dit toepassen op je bestelling. Is jouw bestelling al wel verzonden, dan zal ik deze terug halen en aanpassen.
Ik zal het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Indien met IDEAL of Klarna, AfterPay is betaald, graag jouw rekeningnummer vermelden.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl.
Geef aan wat je wilt wijzigen in de bestelling.
Als je bestelling nog niet is verzonden kan ik je bestelling voor je wijzigen.

Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen maar heb wel betaald. Wat moet ik nu doen?
Het kan gebeuren dat de bevestigings e-mail in je spam map staat, zoniet kun je een e-mail sturen naar info@plafonddroogrek.nl.
Dan zal ik de bevestigings e-mail opnieuw naar je sturen.

Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een paar direct leverbaar zijn en een paar niet.
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel gelijk verzonden?

Ik verzend je bestelling in 1 keer zodra alle artikelen leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen stuur dan even een e-mail naar info@plafonddroogrek.nl.
Het kan soms zijn dat hiervoor extra verzendkosten berekend worden.