Verzendkosten en levertijd

Verzendkosten en levertijd

Hoe duur zijn de verzendkosten en wat is de levertijd?

 

Ik doe mij uiterste best jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je te laten bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden. Ik kan dit echter niet volledig garanderen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen in de winkel zijn exclusief verzendkosten.

Van af €150,- aan bestelbedrag hanteer ik GRATIS verzending 

Waarom gratis verzending pas van af €150? Ik probeer mijn prijzen zo laag mogelijk te houden, zodat jij niet te veel betaalt. De verzendkosten zijn kosten van de bezorgers, die doen niks gratis, helaas en een zeer klein stukje voor het inpakmateriaal. Het leuk inpakken van het pakketje zelf neem ik altijd voor eigen rekening. Want ik verzend jouw bestelling hoe ik deze zelf ook zou willen ontvangen. Bij €150 of meer wordt jouw bestelling volledig kosteloos verzonden. Een extra service van mij.

De verzendkosten in Nederland onder €150,- bestelbedrag bedragen:

  • € 2,18 tot 50 gram en  € 3,50 tot 100 gram voor brieven zonder track&trace
  • € 4.95 voor leveringen die door de brievenbus passen
  • € 5.95 voor leveringen van pakketten tot 100 cm lengte
  • € 9,95 voor leveringen met lengte tussen 100 en 170 cm. 
  • € 14.50 voor leveringen met lengte vanaf 170 cm tot 200 cm.

Levering verloopt voornamelijk via de postbode van PostNL of pakketbezorger van GLS (pakketten langer dan 170 cm). Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen, maar je krijgt van mij hierover een bericht met een link om jouw pakket te volgen.

Pakketjes die via Post.nl worden verzonden kun je handig volgen via de app.

Let op: Ik mag geen verwijzingen van plaatsing van de pakketten door bezorger op het pakket neerzetten, dit kun je in de Post.nl app zelf invoeren.

(Tegenwoordig kan de bezorger van GLS om een pakket code vragen, deze krijg je samen met jouw track&trace van GLS)

Soms komt het voor dat wij een bestelling persoonlijk afleveren, ik zal je vooraf daarover bellen of mailen. Dit komt wel eens voor, als ik of mijn man in de buurt zijn van het afleveradres. Ik kan dit nooit van tevoren weten, daarom bereken ik altijd de verzendkosten, maar zal altijd iets leuks voor je er bij doen als een kleine compensatie.

Mocht een bestelling na 7 werkdagen nog niet binnen zijn, neem dan z.s.m. contact met mij op, zodat ik actie kan ondernemen. Ik kan meestal meer informatie over de zending zien dan jij in jouw track&trace.

Soms kan het voorkomen dat een pakket als bezorgd afgescand staat, maar dat je deze nog niet hebt ontvangen. Dit komt doordat niet alle bezorgers een scanapparaat met zich meekrijgen, dus het kan voorkomen dat het pakket soms nog onderweg is, dit duurt maximaal 2 dagen. Heb je jouw pakket dan nog steeds niet ontvangen, neem contact met me op en ik zal je een ontvangersverklaring opsturen om te tekenen. Als ik een, naar waarheid, ingevuld en ondertekend formulier heb ontvangen, kan ik een onderzoek starten bij de bezorgpartij, om te achterhalen wat er met het pakket is gebeurd.

 

Plafonddroogrek.nl kan en mag zelf de prijzen van verzending bepalen en tussentijds wijzigen, zonder dit bekend te maken.

Alle andere verzendkosten volgen zo snel mogelijk, maar worden naar aanleiding van jouw bestelling en woonlocatie berekend tijdens het afrekenen